Provident i AXA startują z wspólną kampanią wizerunkową

Provident Polska oraz firma ubezpieczeniowa AXA podsumowują dotychczasową współpracę, w ramach której zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta. Z tej okazji, firmy na początku marca ruszają ze wspólną kampanią wizerunkową.

Wspólny spot Providenta i firmy AXA utrzymany jest w rodzinnym klimacie, charakterystycznym dla reklam pożyczkodawcy. Krótki film przedstawia występ szkolny, który oglądają dumni rodzice. W kampanii firmy komunikują sukces swojej współpracy – oferty ubezpieczeń, które obejmują ochroną klienta. Popularność oferty, w ramach której zawarto już 1,5 mln umów ubezpieczenia, świadczy o właściwym rozpoznaniu potrzeb klientów. W nowej kampanii Provident i AXA dziękują klientom za zaufanie, jakim obdarzyli obie firmy.

Provident współpracuje z AXA od 2014 roku. Współdziałanie biznesowe obu firm to nie tylko oferta ubezpieczeń, ale także wspólne projekty kulturalne. W ubiegłym roku Provident i AXA zaangażowały się w organizację najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Polsce – „Kino Letnie Sopot – Zakopane”. 2020 rok firmy rozpoczęły kolejnym przedsięwzięciem. „Plan na kino”. To objazdowy projekt, który docelowo odwiedzi 100 polskich miejscowości.

Wspólna kampania wizerunkowa wystartuje w głównych stacjach telewizyjnych, będzie ją można obejrzeć również online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Ochronę ubezpieczeniową w ramach 1,5 mln umów ubezpieczenia indywidualnego i grupowego w okresie 2015-2020 świadczyło AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. oraz AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. W przypadku umów ubezpieczenia indywidualnego Provident Polska S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A, w przypadku ubezpieczenia grupowego Provident Polska S.A. jest Ubezpieczającym.

Źródło: Provident