16. lipca rozpoczęła się kampania repozycjonująca Providenta. Ma ona na celu nadanie marce, oprócz bardzo dobrze rozpoznawalnych do tej pory cech produktu, wartości emocjonalnych. Jest ona początkiem procesu zmiany świadomości marki. Kampania obejmie telewizję, prasę i Internet.
„Za co ich cenię” to kampania, która, oprócz znanych już atrybutów marki: szybkości, elastyczności i przejrzystości, została oparta na wypowiedziach klientów. Podkreślają oni ludzkie podejście w każdej sytuacji, 130 lat tradycji Providenta jako międzynarodowej instytucji finansowej oraz zmianę, jaką w codziennym życiu może sprawić mała pomoc – niewielka pożyczka.
Kampania ukazuje główny fundament, na którym budowana jest marka – bezpośrednie, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu relacje z klientami.
Przekazy podkreślają również ponad 90% satysfakcję klientów z usług, co potwierdzają prowadzone badania na grupie 44 000 klientów.
– Chcemy, aby opinia o nas była budowana na faktach. Mamy się czym pochwalić. Przez 15 lat obsłużyliśmy już w Polsce 3,5 mln klientów. Ta kampania nada nową jakość w komunikacji z klientami oraz wniesie wiele świeżości do dotychczasowych przekazów – mówi Katarzyna Jóźwik, członek zarządu, Dyrektor ds. Marketingu w Provident Polska S.A.
Działania planowane w ramach kampanii potrwają co najmniej rok. Nowy przekaz będzie spójny z międzynarodowym pozycjonowaniem firmy na rynkach Europy i Meksyku. Kampania obejmie telewizję, prasę oraz Internet.
Kampanię przygotowała agencja kreatywna White Rabbit, za dobór mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink. Reżyserem spotów jest Katarzyna Adamik, córka Agnieszki Holland.
Źródło: Provident Polska