Od maja 2010 roku za zakup mediów dla Providenta będzie odpowiedzialny Starlink. W przetargu brało udział pięć wyselekcjonowanych domów mediowych. Wygrał Starlink przedstawiając najlepszą, kompleksową ofertę.
Do udziału zaproszono pięć domów mediowych: Starlink, Mindshare Polska, Media Direction OMD, Universal McCann i Pan Media Western (dotychczasowa agencja Providenta). Przetarg wygrał Starlink należący do grupy Starcom MediaVest.
Spośród zaproszonych domów mediowych Starlink wykazał się największym zrozumieniem biznesowych potrzeb Providenta.
„O wyborze agencji Starlink zdecydowały trzy elementy: strategia, cena i narzędzia analityczne. Agencja przedstawiła najbardziej przemyślaną strategię mediową opartą na doświadczeniach z markami direct response. Pokazała nam co robimy dobrze, a co jeszcze możemy udoskonalić.” – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, p.o. dyrektora działu marketingu. – „Wybraliśmy ją także ze względu na umiejętność budowania i posługiwania się zaawansowanymi narzędziami analitycznymi, które są dla nas ważne. Dodatkowo Starlink zapewnił nam korzystną ofertę cenową” – dodaje Agnieszka Walczak-Chojecka.
Provident należy do czołowych reklamodawców z branży finansowej. Przetarg obejmujący kompleksowy zakup mediów – telewizja, radio i prasa został ogłoszony w połowie grudnia ub. roku. Ze względu na skalę przedsięwzięcia została powołana wewnętrzna komisja przetargowa. Cały proces był wspierany przez audytora mediowego – Media Strategy.
„Bardzo cieszymy się, że Provident Polska zdecydował się powierzyć swój budżet reklamowy Starlinkowi. Startując w tak doborowym towarzystwie domów mediowych przekonaliśmy bardzo wymagającego klienta do naszej wiedzy, doświadczenia i sposobu rozumienia mediów. Wierzymy, że wygrana Starlinka to początek owocnej i inspirującej dla obu stron współpracy”. – mówi Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca Starlinka.
Przez ostatnie siedem lat Provident współpracował z Pan Media Western. PMW nadal będzie obsługiwać inne kraje z Grupy International Personal Finance: Słowację, Czechy, Węgry i Rumunię.
Źródło: Starlink