Pomysły na akcję marketingową wspierającą uruchomienie wirtualnego banku Alior Sync można zgłaszać do 11 marca br. Pula nagród w konkursie wynosi 30 000 złotych.
Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni przez jury, które oceni prace według następujących kryteriów:
- innowacyjność koncepcji – wyjście poza standardowe i powszechnie stosowane rozwiązania,
- stopień, w jakim proponowana akcja może zaangażować potencjalnych klientów Alior Sync i zachęcić ich do skorzystania z usług banku,
- forma, kompleksowość i jakość prezentacji pomysłu.
Projekty akcji marketingowych należy przesyłać na adres konkurs@sync.pl. Zgłoszenia powinny zawierać szczegółowy opis akcji marketingowej, przygotowany w dowolnej formie. Wszelkie wizualizacje, przykłady, szacunki bądź filmy video związane ze zgłaszanym pomysłem pozytywnie wpłyną na ocenę projektów.
Więcej informacji o tym, jaki będzie bank Alior Sync, oraz szczegółowe zasady konkursu, dostępne są na stronie www.sync.pl.
Źródło: Alior Bank