Przedłużenie konkursu „Twój pomysł na kampanię Alior Sync”

Pomysły na akcję marketingową wspierającą uruchomienie wirtualnego banku Alior Sync można zgłaszać do 11 marca br. Pula nagród w konkursie wynosi 30 000 złotych.

Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu pomysłu akcji marketingowej, promującej uruchomienie Alior Sync. Uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne, a najlepsze pomysły mają szansę na realizację.

Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni przez jury, które oceni prace według następujących kryteriów:

  1. innowacyjność koncepcji – wyjście poza standardowe i powszechnie stosowane rozwiązania,
  2. stopień, w jakim proponowana akcja może zaangażować potencjalnych klientów Alior Sync i zachęcić ich do skorzystania z usług banku,
  3. forma, kompleksowość i jakość prezentacji pomysłu.

 

Projekty akcji marketingowych należy przesyłać na adres konkurs@sync.pl. Zgłoszenia powinny zawierać szczegółowy opis akcji marketingowej, przygotowany w dowolnej formie. Wszelkie wizualizacje, przykłady, szacunki bądź filmy video związane ze zgłaszanym pomysłem pozytywnie wpłyną na ocenę projektów.  

Więcej informacji o tym, jaki będzie bank Alior Sync, oraz szczegółowe zasady konkursu, dostępne są na stronie www.sync.pl.

Źródło: Alior Bank