Przedłużona oferta hipoteczna dla klientów mBanku i MultiBanku

W związku z rosnącym w ostatnich tygodniach zainteresowaniem klientów mBanku i MultiBanku specjalną ofertą zmiany warunków spłaty kredytów hipotecznych w CHF, udzielonych do jesieni 2006 r., została ona przedłużona.

Z propozycji można skorzystać do 31 sierpnia 2010 r. na warunkach zgodnych ze wcześniejszymi ustaleniami, wypracowanymi wspólnie z przedstawicielami klientów skupionych wokół serwisów NabiciWmBank.pl i mStop.pl.

Aneks zmieniający warunki oprocentowania kredytu hipotecznego zamówiła blisko połowa klientów, którzy w okresie od stycznia do kwietnia br. skontaktowała się z centrum telefonicznym.

Łącznie na specjalną infolinię ekspercką zatelefonowało ok. 3 tys. osób. Blisko połowa z nich, czyli 1,5 tys. osób, po konsultacjach z ekspertami banków zdecydowała o podpisaniu aneksu, obniżającego comiesięczne zobowiązania z tytułu spłaty raty kredytu hipotecznego. Z relacji ekspertów centrum telefonicznego wynika, że część klientów potrzebowała więcej czasu na rozważenie propozycji banku. Stąd decyzja banków o przedłużeniu ważności oferty.

Klienci tzw. „starego portfela”, spłacający kredyty w mBanku i MultiBanku, otrzymali propozycję zmiany oprocentowania swojego kredytu na specjalnych warunkach w połowie stycznia 2010 r. Zgodnie z ustaleniami z przedstawicielami klientów, oferta obowiązywała do 30 kwietnia br. Szczegółowe informacje o możliwości zmiany zasad spłacanego kredytu przekazywane były za pośrednictwem systemu transakcyjnego, a także drogą mailową. Zasady funkcjonowania oferty zostały także opublikowane na blogu mBanku, na stronach informacyjnych MultiBanku oraz w serwisach prowadzonych przez klientów (NabiciWmBank.pl i mStop.pl).

Z końcem kwietnia centrum telefoniczne zakończyło swoją działalność, jednak wszyscy klienci, którzy w okresie do kwietnia br. nie zdecydowali się na podpisanie aneksu, nadal mogą skorzystać z oferty zmiany oprocentowania. W tym celu wystarczy skontaktować się z mLinią mBanku lub multilinią MultiBanku i zamówić u operatora rozmowę zwrotną z ekspertem.

Źródło: MultiBank