Przelewy na numer rachunku bankowego w IKO

Od dziś użytkownicy IKO posiadający aplikację powiązaną z kontem w PKO Banku Polskim lub Inteligo mogą skorzystać z nowej funkcji – przelewów zwykłych na numer rachunku bankowego. Dzięki temu wzbogaciliśmy IKO o jedną z najważniejszych funkcji bankowości mobilnej (oprócz dostępu do salda i historii rachunku).
 
W aplikacji IKO można już zatem zlecić:

Przelewy można wykonywać tylko z rachunków prowadzonych w walucie PLN. Przelew jest autoryzowany przez użytkownika za pomocą przycisku TAK, kodu PIN (w zależności od wybranych w aplikacji IKO limitów transakcji) lub kodu z narzędzia autoryzacyjnego (SMS, zdrapka, token). Przelewy zwykłe podlegają limitom transakcyjnym podobnie jak inne płatności dokonywane IKO. Można nimi dowolnie zarządzać w serwisie iPKO/Inteligo. Po wykonaniu przelewu w aplikacji można również zapisać dane odbiorcy na liście płatności zdefiniowanych.
 
Co nowego w IKO?

Obecnie z IKO korzysta już ponad 95 tysięcy osób.