Od dziś użytkownicy IKO posiadający aplikację powiązaną z kontem w PKO Banku Polskim lub Inteligo mogą skorzystać z nowej funkcji – przelewów zwykłych na numer rachunku bankowego. Dzięki temu wzbogaciliśmy IKO o jedną z najważniejszych funkcji bankowości mobilnej (oprócz dostępu do salda i historii rachunku).
W aplikacji IKO można już zatem zlecić:
- przelew zwykły na numer rachunku bankowego
- przelew między głównymi rachunkami własnymi
- wcześniej zdefiniowany w iPKO/Inteligo przelew
- przelew na numer telefonu.
Przelewy można wykonywać tylko z rachunków prowadzonych w walucie PLN. Przelew jest autoryzowany przez użytkownika za pomocą przycisku TAK, kodu PIN (w zależności od wybranych w aplikacji IKO limitów transakcji) lub kodu z narzędzia autoryzacyjnego (SMS, zdrapka, token). Przelewy zwykłe podlegają limitom transakcyjnym podobnie jak inne płatności dokonywane IKO. Można nimi dowolnie zarządzać w serwisie iPKO/Inteligo. Po wykonaniu przelewu w aplikacji można również zapisać dane odbiorcy na liście płatności zdefiniowanych.
Co nowego w IKO?
- Bank zachęca do pobierania aplikacji mobilnej IKO na wydrukach z potwierdzeniem realizacji transakcji w swoich bankomatach. Na wydruku z potwierdzeniem realizacji transakcji w bankomacie PKO Banku Polskiego znajduje się specjalny QR kod. Jego zeskanowanie telefonem powoduje pobranie aplikacji mobilnej IKO w wersji odpowiedniej danej komórki (w załączeniu zdjęcie takiego wydruku)
- Książki, muzykę, prasę i wiele innych produktów można już kupić w sklepach Empiku w całej Polsce, płacąc IKO. Od kilku miesięcy płatności IKO akceptowane są również w internetowym sklepie empik.com.
- 20% rabatu w sklepach Tatuum – Płacąc telefonem z IKO w stacjonarnych sklepach Tatuum, można skorzystać z 20-proc. rabatu. Promocja trwa od 9 do 31 grudnia 2013 r. i nie łączy się z innymi rabatami. Rabat będzie udzielony po poinformowaniu sprzedawcy o chęci skorzystania z oferty promocyjnej przed dokonaniem płatności.
Obecnie z IKO korzysta już ponad 95 tysięcy osób.