Przetarg na obsługę reklamową w PZU

W związku z nowymi zadaniami strategiczno-kreatywnymi, które stoją przed firmą, Grupa PZU podjęła decyzję o rozpoczęciu postępowania przetargowego.

Dotychczas do agencji trafiła prośba o przesłanie credentiali. Na podstawie ich oceny zostaną wybrane firmy, które zaprosimy do przetargu. Liczba firm zaproszonych do konkursu będzie zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową. Postępowanie będzie dwuetapowe, a jego zakończenie w chwili obecnej szacowane jest na początek IV kw. 2011.

Jednocześnie potwierdzamy, że Leo Burnett nie będzie brało udziału w przetargu. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie. Przy okazji, dziękujemy agencji, że przez ostatnie 2,5 roku pomagała nam zmieniać komunikację marki i odświeżać wizerunek PZU.

Źródło: PZU