PZU najlepiej zarządzaną marką finansową 2008 roku

PZU  został uznany za najlepiej zarządzaną markę finansową na polskim rynku. Badanie zostało zlecone przez pismo branżowe „Marketing & More”.

Tegoroczna edycja badania na najlepiej zarządzane marki 2008 jest pierwszą w historii miesięcznika „Marketing & More”. Tytuły przyznano w dziesięciu kategoriach. PZU otrzymał tytuł najlepiej zarządzanej marki finansowej pokonując banki, firmy ubezpieczeniowe i inne podmioty z tego sektora.
 
Co miesiąc zwracano się do specjalistów z działów marketingu firm działających w dziesięciu branżach o wskazanie najlepiej zarządzanej marki w reprezentowanym przez nich sektorze. Tą drogą wyłoniono dziesięć zwycięskich brandów, którym „Marketing &More” przyznał pamiątkowe dyplomy.
 
W pozostałych branżach zwyciężyli: Media – TVN,  FCMG (spożywcza) – Morliny, Motoryzacja  – Toyota, Farmacja  – Apap, Telekomunikacja  – Orange, Odzież  – Vistula & Wólczanka, Kosmetyki  – L’Oreal,  FMCG (używki) – Lipton, Budownictwo i nieruchomości  – Skanska.
 
Badania przeprowadziła firma Researcher by Call Center Poland od marca do grudnia 2008 roku.
Źródło: PZU