PZU został uznany za najlepiej zarządzaną markę finansową na polskim rynku. Badanie zostało zlecone przez pismo branżowe „Marketing & More”.
Tegoroczna edycja badania na najlepiej zarządzane marki 2008 jest pierwszą w historii miesięcznika „Marketing & More”. Tytuły przyznano w dziesięciu kategoriach. PZU otrzymał tytuł najlepiej zarządzanej marki finansowej pokonując banki, firmy ubezpieczeniowe i inne podmioty z tego sektora.
Co miesiąc zwracano się do specjalistów z działów marketingu firm działających w dziesięciu branżach o wskazanie najlepiej zarządzanej marki w reprezentowanym przez nich sektorze. Tą drogą wyłoniono dziesięć zwycięskich brandów, którym „Marketing &More” przyznał pamiątkowe dyplomy.
W pozostałych branżach zwyciężyli: Media – TVN, FCMG (spożywcza) – Morliny, Motoryzacja – Toyota, Farmacja – Apap, Telekomunikacja – Orange, Odzież – Vistula & Wólczanka, Kosmetyki – L’Oreal, FMCG (używki) – Lipton, Budownictwo i nieruchomości – Skanska.
Badania przeprowadziła firma Researcher by Call Center Poland od marca do grudnia 2008 roku.
Źródło: PZU