Trwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Do końca września można je kupić na 150 specjalnie oznakowanych stacjach benzynowych PKN Orlen i za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Innowatorskim elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość.
PZU Pomoc to autorski system pomocy, który stanowi wsparcie techniczne, medyczne, informacyjne i organizacyjne dla potrzebujących kierowców i pasażerów. Od sierpnia PZU, jako pierwszy polski ubezpieczyciel, uruchomił nową formę sprzedaży swoich produktów i oferuje kartę PZU Pomoc, która – po aktywacji – otwiera drogę do całodobowego korzystania z usług zapewniających szybką pomoc drogową „na telefon”. Karta pozwala także na korzystanie z atrakcyjnego zestawu zniżek i rabatów na różne towary i usługi.
Sprzedaż kart PZU Pomoc wspierana jest kampanią reklamową w prasie, telewizji, radiu oraz w Internecie. Innowatorskim elementem działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość (ang. Augmented Reality, AR), czyli technologię łączącą świat realny z generowanym komputerowo. Podczas, gdy wirtualna rzeczywistość (Virtual Reality, VR) zastępuje świat realny, rzeczywistość rozszerzona uzupełnia go o elementy widoczne wyłącznie dla konkretnego użytkownika.
W reklamach kart PZU Pomoc (CD Action, Focus, Komputer Świat, Logo, National Geographic, Playboy, Top Gear, Wprost) umieszczono specjalny piktogram, który umożliwia śledzenie usług świadczonych przez PZU Pomoc w formie grafiki 3D. Po wejściu na stronę internetową kampanii i przyłożeniu stroną z piktogramem do połączonej z komputerem kamery ukazuje się ruchoma wizualizacja samochodu. Poruszanie piktogramem powoduje ruch samochodu (model 3D jest „przyklejony” do piktogramu) i pojawianie się na ekranie poszczególnych elementów ujętych w pakiecie PZU Pomoc (np. wymiana opony, doładowanie akumulatora, otwarcie samochodu z zatrzaśniętymi w środku kluczykami). Piktogram można też wydrukować ze strony internetowej www.pzu.pl/pzupomoc/ar
Przygotowane przez agencję interaktywną K2 działania reklamowe wykorzystujące zjawisko AR potrwają do końca pilotażowej kampanii sprzedażowej kart PZU Pomoc, czyli zostaną zakończone z upływem września. Sprzedaż kart prowadzona jest na 150 specjalnie oznakowanych stacjach benzynowych PKN Orlen. Dodatkowo, na 15 z nich kierowcy mogą nieodpłatnie zdiagnozować stan swojego samochodu według tzw. check listy PZU. Drugim kanałem dystrybucji kart PZU Pomoc jest sprzedaż prowadzona na stronie internetowej www.pzu.pl/pzupomoc, gdzie można także aktywować karty PZU Pomoc kupione na stacjach PKN Orlen.
Informacji na temat ubezpieczeń szukaj w sekcji Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl
Źródło: PZU