PZU SA: Kuszenie klientów

Dla PZU małe i średnie firmy to te, których majątek nie przekracza 10 mln zł. Spółka szacuje, że aktywnie działających jest ich w Polsce 1,8 mln. Dla nich od początku lipca PZU ma nową ofertę.

Według „Rzeczpospolitej” dla różnej wielkości firm przygotowano różne pakiety ubezpieczeń. I tak dla najmniejszych, których obrót nie przekracza 50 tys. euro i zatrudniających nie więcej niż trzy osoby, polisa kosztuje mniej niż złotówkę dziennie. W pakiecie znajduje się ubezpieczenie od ognia, od kradzieży i odpowiedzialności cywilnej.

Od początku lutego do końca czerwca PZU wypróbowywało sprzedaż tych polis w Łodzi, Katowicach i Rzeszowie. Program pilotażowy przyniósł wzrost składki z polis dla tej grupy klientów o 60 procent. Składka od małych i średnich firm to około 10 proc. wpływów największego polskiego ubezpieczyciela. W ciągu 2 – 3 lat ten udział ma się zwiększyć do 15 proc. – podaje dziennik.