W tegorocznej, trzeciej już edycji „Rankingu najcenniejszych polskich marek” ocenie poddano ponad 300 marek. O dyplomy i statuetki „MARQA” walczyć mogły wyłącznie firmy polskie. Po raz pierwszy ocenie profesjonalistów i opinii publicznej poddano instytucje finansowe. Spośród nich najwyższą pozycję zajął właśnie PZU SA.
PZU SA jest jedną z największych polskich firm, która w chwili obecnej ubezpiecza kilkanaście milionów ludzi. Dla wielu Polaków marka PZU jest symbolem tradycji i pewności, historycznej obecności na rynku. W kwietniu br. PZU już po raz szósty z rzędu został uznany przez Polaków za najbardziej godną zaufania markę w sektorze ubezpieczeniowym. W tym największym europejskim sondażu konsumenckim wzięło udział prawie 24 tysiące Europejczyków, w tym ponad 1 000 Polaków. Respondenci oceniali zwycięskie marki w oparciu o takie kryteria jak jakość, wartość, wizerunek oraz zrozumienie potrzeb konsumenta. PZU został wyróżniony obok takich światowych marek jak Nokia, Hewlett Packard czy Visa.