PZU uruchomił drugą kampanię marketingową w ciągu tygodnia

Budowanie wizerunku PZU jako marki o kompetencjach inwestycyjno-ochronnych, wzrost rozważania marki PZU w ofercie ubezpieczeń życiowych to główne cele nowej kampanii marketingowej PZU Życie.

Nowa kampania wspiera wizerunek oferty produktów ochronno-inwestycyjnych PZU Życie. Jednym z takich produktów jest Plan na życie. Łączy on w sobie to, co najlepsze ze świata ubezpieczeń i finansów – regularne oszczędzanie i ochronę, dając klientowi możliwość samodzielnego zarządzania swoją umową. Klient sam określa sumę ubezpieczenia i swobodnie modyfikuje ją zależnie od swojej aktualnej sytuacji życiowej. Sam decyduje o składce – w trakcie umowy może zmieniać jej wysokość i częstotliwość, a nawet skorzystać z czasowego.

 
Kampania wizerunkowa jest adresowana do konsumentów w wieku powyżej 25 lat, o dochodach średnich, osób mających ambicje i aspiracje, którzy dążą do lepszej jakości życia dla siebie i swoich bliskich. O ubezpieczeniach życiowych i inwestycjach człowiek myśli zazwyczaj przekraczając pewne etapy swojego życia – np. pierwsza praca, ślub, dziecko, znaczący awans/podwyżka, etc. Korzyścią, jaką produkt daje klientowi jest poczucie kontroli dzięki ciągłości oszczędzania i ochrony niezależnie od sytuacji życiowej.

Działania reklamowe potrwają w mediach (TV i internecie) do 27. marca bieżącego roku. Za kreację odpowiedzialny jest Leo Burnett i K2, media zakupił dom mediowy Starlink, internet – ACR.
 

Wspieranie wizerunku oferty PZU Życie to druga kampania PZU uruchomiona w ciągu tygodnia. 14 lutego  wystartowały działania reklamowe ubezpieczeń komunikacyjnych. Ich celem jest budowa świadomości wysokiej jakości ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Adresowane są one do konsumentów w wieku 25-54 lata, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Działania te potrwają w prasie, TV i internecie do końca marca, w radio do końca lutego. Tą kampanią PZU rozpoczął komunikację w nowym formacie przejawiającym się zarówno nową, spójną dla wszystkich kampanii kreacją jak również sposobem komunikowania i dobierania ofert dla klientów.

Źródło: PZU