Na koniec października przypis składki brutto PZU Życie wyniósł 6,53 mld zł. Spółka szacuje, że na koniec roku jej przychody przekroczą 8 mld zł. Zdaniem Henryki Rupik, wiceprezes odpowiedzialnej za sprzedaż, dynamiczny wzrost przychodów PZU Życie zawdzięcza polisom z funduszami inwestycyjnymi, w tym głównie oferowanym we współpracy z bankami. Coraz częściej klienci banków przenoszą bowiem pieniądze z lokat bankowych do produktów zapewniających wyższe stopy zwrotu, stąd też boom w bancassurace.
Od października w ofercie PZU Życie jest nowy produkt inwestycyjny ze składką jednorazową – „Strefa zysku”. Kierowany jest on do osób mających nadwyżki finansowe, które mogą ulokować na przynajmniej trzy lata. „Strefę zysku” sprzedaje 500 wyselekcjonowanych agentów. Na razie kanał agencyjny zapewnia PZU Życie 15 proc. przychodów z polis. Spółka chce, by do 2010 r. udział
ten wzrósł do 30 proc.
Docelowo PZU Życie zamierza oprzeć dystrybucję na trzech głównych kanałach. Oprócz sprzedaży lądowej i agencyjnej dopełnieniem ma być kanał alternatywny, czyli sprzedaż polis przez telefon i internet.