Rachunki telefoniczne w Fujicolor spadły o 30 procent dzięki zastosowaniu rozwiązania IP Alcatela

W skład grupy Fujicolor Scandinavian wchodzą 3 biura w Szwecji i Norwegii, połączone siecią IP z wykorzystaniem serwera komunikacyjnego IP Alcatel OmniPCX Enterprise IP, który umożliwia korzystanie zarówno z telefonów cyfrowych jak i analogowych. Do zarządzania i optymalizacji ruchu oraz jego monitorowania zastosowano aplikację Alcatel OmniVista 4760. Istotnym uzupełnieniem całego systemu są telefony DECT Alcatel Mobile Reflexes, aplikacja wiadomości głosowych Alcatel 4645 oraz program My Messaging oferujący dostęp do aplikacji ujednoliconej komunikacji z pakietu Microsoft Exchange/Outlook™.

W centrum obsługi klienta Fujicolor wykorzystuje system contact center Alcatel Contact Center Solutions, obejmujący zaawansowane rozwiązanie do rutingu połączeń Alcatel OmniTouch CCdistribution oraz moduł Alcatel OmniTouch CCsupervision. Opatentowana przez naszą firmę technologia inteligentnej dystrybucji połączeń minimalizuje czas oczekiwania klientów na kontakt z właściwym agentem. Z kolei moduł CCsupervision usprawnia proces zarządzania i raportowania, przedstawiając w postaci graficznej szeroki wybór statystyk i zestawień dotyczących ilości połączeń. Pozwala to praktycznie natychmiast dostosować tryb pracy centrum komunikacji do zmieniających się potrzeb i jednocześnie zachować zawsze wysoki poziom usług.

„Nasze oczekiwania dotyczące ekonomicznych korzyści i ograniczenia kosztów zostały w całości spełnione” – deklaruje Jonny Andersson, dyrektor administracyjny z biura Fujicolor w Sztokholmie. „Dodatkowo, mamy rozwiązanie, które w pełni wpisuje się w nowy styl naszej pracy, pozwalając nam na takie przydzielanie zadań, że nie ma potrzeby zatrudniania dodatkowego personelu w okresach szczytu. To z kolei zmniejsza nasze wydatki i zwiększa zysk, a klient może korzystać z obsługi stojącej na wyższym poziomie.”