Popularna wśród klientów Raiffeisen Polbank platforma wymiany walut R-Dealer zmieniła wygląd i otrzymała nowe funkcje. Dzięki temu usługa, z której korzysta już 40 tys. klientów banku, zyskała na przejrzystości i wygodzie obsługi.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest nowa szata graficzna. Platforma otrzymała nowocześniejszy i bardziej przejrzysty wygląd, który pozwala teraz na śledzenie kursów i dokonywanie transakcji jednocześnie dla czterech par walutowych, zamiast poprzednio trzech. Pary te można dowolnie definiować, podobnie jak ich kolejność na ekranie głównym platformy. Z poziomu ekranu głównego, bez potrzeby przechodzenia do historii operacji, klienci mogę też zobaczyć trzy ostatnio dokonane transakcje walutowe.
Pracę z platformą usprawni także wyświetlanie salda rachunków klienta w oknie transakcyjnym w momencie dokonywania operacji. Dzięki temu klient dokładnie wie, jakimi środkami dysponuje w danej chwili, chociaż ich brak nie uniemożliwi zawarcia transakcji. Będzie jej można dokonać nawet bez chwilowego pokrycia, o ile do godziny 19:00 w dniu realizacji operacji klient zapewni wystarczające środki na rachunku.
Istotnym udogodnieniem dla użytkowników R-Dealera może okazać się również możliwość otrzymywania powiadomień o interesującym dla klienta kursie danej waluty za pomocą SMS-a lub e-maila. Funkcja działa podobnie do zlecenia oczekującego i przekazuje informację klientowi w momencie osiągnięcia przez parę walutową określonego poziomu, jednak nie następuje zawarcie transakcji. Natomiast osoby, które korzystają ze zleceń oczekujących, mogą teraz składać je także za pomocą smartfonów, na których zainstalowana została aplikacja Mobilny Bank.
Wraz z tymi zmianami wprowadzona została na platformę nowa para walutowa kwotowana automatycznie EUR/GBP. Pod koniec roku Raiffeisen Polbank planuje również dla wszystkich klientów wprowadzić automatyczne kwotowanie innych par walutowych: EUR/CHF, USD/CHF, GBP/USD/, RUB/PLN, EUR/CHK i EUR/HUF.
Nowe funkcje platformy R-Dealer dostępne zarówno dla klientów indywidualnych, mikroprzedsiębiorców, jak też dla klientów korporacyjnych.