Raiffeisen uruchomił Memowarkę. Rozczarowani obietnicami banków mogą się tu wyżyć

Raiffeisen w nietypowy sposób promuje Wymarzone Konto. Użytkownicy serwisu Memowarka mogą w formie obrazkowych memów wyżalić się na dostawców usług lub towarów, na których się zawiedli. Do wygrania są vouchery Wizz Air.

– Konkurs MEMOWARKA jest częścią trwającej właśnie kampanii Wymarzonego Konta Osobistego „a obiecywali, że…” – tłumaczy Małgorzata Wasiuk, Dyrektor ds. Marketingu w Raiffeisen Polbank. – Pokazujemy w niej osoby, które zawiodły się na dostawcy jakiejś usługi lub towaru. Bohaterowie naszych filmów są rozczarowani, bo ktoś im coś obiecał i nie dotrzymał słowa. Tymczasem Raiffeisen Polbank, w przeciwieństwie do takich nieuczciwych dostawców – jak obiecuje, tak robi. Na naszym Wymarzonym Koncie Osobistym warunki są cały czas tak samo dobre. Dokładnie tak, jak obiecaliśmy – dodaje.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie mema nawiązującego do spotów reklamowych, który będzie zaczynał się od słów „a obiecywali, że…”. Uczestnik konkursu może wybrać zakończenie mema z naszej biblioteki lub wpisać swój własny tekst. Użytkownik zamieszczający zdjęcie musi mieć do niego pełne prawa autorskie. Najciekawsze memy będą nagradzane voucherami Wizz Air (5 voucherów co tydzień) o wartości 210 zł.

Bank podzielił konkurs na 4 etapy:

Zamieszczone w serwisie zdjęcia można później udostępniać na przykład na Facebooku. Celem konkursu jest budowanie zasięgu kampanii i zainteresowanie nią osób, do których zwykle banki nie docierają z przekazem. To na przykład osoby, które uważają, że usługi finansowe nie są im potrzebne.

Konto Wymarzone pojawiło się w ofercie banku w lutym ubiegłego roku. Bank obiecał klientom, że nigdy nie zmieni opłat za jego prowadzenie. Rachunek jest bezwarunkowo bezpłatny, a karta kosztuje 3 zł  miesięcznie.