Raiffeisen w nietypowy sposób promuje Wymarzone Konto. Użytkownicy serwisu Memowarka mogą w formie obrazkowych memów wyżalić się na dostawców usług lub towarów, na których się zawiedli. Do wygrania są vouchery Wizz Air.
– Konkurs MEMOWARKA jest częścią trwającej właśnie kampanii Wymarzonego Konta Osobistego „a obiecywali, że…” – tłumaczy Małgorzata Wasiuk, Dyrektor ds. Marketingu w Raiffeisen Polbank. – Pokazujemy w niej osoby, które zawiodły się na dostawcy jakiejś usługi lub towaru. Bohaterowie naszych filmów są rozczarowani, bo ktoś im coś obiecał i nie dotrzymał słowa. Tymczasem Raiffeisen Polbank, w przeciwieństwie do takich nieuczciwych dostawców – jak obiecuje, tak robi. Na naszym Wymarzonym Koncie Osobistym warunki są cały czas tak samo dobre. Dokładnie tak, jak obiecaliśmy – dodaje.
Zadaniem konkursowym jest stworzenie mema nawiązującego do spotów reklamowych, który będzie zaczynał się od słów „a obiecywali, że…”. Uczestnik konkursu może wybrać zakończenie mema z naszej biblioteki lub wpisać swój własny tekst. Użytkownik zamieszczający zdjęcie musi mieć do niego pełne prawa autorskie. Najciekawsze memy będą nagradzane voucherami Wizz Air (5 voucherów co tydzień) o wartości 210 zł.
Bank podzielił konkurs na 4 etapy:
- Etap pierwszy: 08.08.2016- 14.08.2016
- Etap drugi: 15.08.2016 – 21.08.2016
- Etap trzeci: 22.08.2016 – 28.08.2016
- Etap czwarty: 29.08.2016 – 04.09.2016
Zamieszczone w serwisie zdjęcia można później udostępniać na przykład na Facebooku. Celem konkursu jest budowanie zasięgu kampanii i zainteresowanie nią osób, do których zwykle banki nie docierają z przekazem. To na przykład osoby, które uważają, że usługi finansowe nie są im potrzebne.
Konto Wymarzone pojawiło się w ofercie banku w lutym ubiegłego roku. Bank obiecał klientom, że nigdy nie zmieni opłat za jego prowadzenie. Rachunek jest bezwarunkowo bezpłatny, a karta kosztuje 3 zł miesięcznie.