Rok 2009 rokiem telemarketingu wychodzącego

Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. (dawniej Telefoniczna Agencja Informacyjna), jedna z wiodących firm na rynku informacji gospodarczej i usług telemarketingowych przeanalizowała pracę Call Center które w 2009 roku realizowało projekty dla kilkuset Klientów. Wynika z niego, że ponad połowa połączeń zrealizowanych w Call Center to połączenia wychodzące. 

Z podsumowania pracy Call Center prowadzonego przez Grupę Marketingową TAI Sp. z o.o. wynika, iż w 2009 roku pracownicy działu CC obsłużyli ponad 260 000 połączeń w ruchu przychodzącym i wychodzącym. Co więcej, operatorzy odebrali ponad 80 000 telefonów od klientów obsługiwanych infolinii.

„Spowolnienie gospodarcze spowodowało, że wiele podmiotów wcześniej nie mających problemu z pozyskaniem klienta zaczęło wykorzystywać telemarketing jako podstawowy kanał komunikacji. Zauważyliśmy też wzrost  zapotrzebowania na szeroko pojmowane badania CATI. Za ich pomocą największe podmioty walczą o utrzymanie klientów badając ich satysfakcje ze świadczonych usług i oferowanych produktów”  – mówi Wojciech Rogański, Dyrektor produktu Grupy Marketingowej TAI Sp. z o.o.

Prowadzone w Poznaniu Call Center Grupy Marketingowej TAI obsługuje infolinię gospodarczą 19477 oraz infolinie dedykowane między innymi dla takich firm jak: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Unizeto Technologies, Novell Polska, Asseco Poland, czy Ecolines.

Średni czas rozmowy z operatorem infolinii w 2009 roku trwał 3 minuty, a najwięcej zapytań na infolinie odnotowano we wrześniu 2009 roku.

Ponad połowa zleceń realizowanych przez Call Center Grupy Marketingowej TAI w 2009 roku dotyczyła akcji wychodzących. Realizowano zlecenia dotyczące badań: satysfakcji z obsługi naszych Klientów, potencjału nabywczego, znajomości marki  oraz umawiania na spotkania handlowe.

Wśród firm, których akcje telemarketingowe zrealizowano w Call Center Grupy Marketingowej TAI w 2009 roku znajdują się: DB SCHENKER, Unizeto Technologies., Wydawnictwo Szkolne PWN, CWS-boco Polska oraz Grupa eholiday.pl.

Źródło: Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.