Rośnie udział placówek partnerskich w dystrybucji produktów Alior Banku

Alior Bank co miesiąc otwiera 10 nowych placówek partnerskich. W sieci Alior Partner funkcjonuje już 90 placówek w całej Polsce. 

O efektywnym rozwoju sieci świadczy fakt, że o 18% wzrósł poziom przychodów banku zrealizowanych we współpracy z partnerami.

 

Alior Bank z powodzeniem realizuje plan rozwoju sieci palcówek partnerskich na terenie całego kraju.
Od startu projektu nastąpił znaczący wzrost przychodów poszczególnych placówek, a także zwiększył się odsetek pozytywnie rozpatrzonych wniosków kredytowych złożonych za pośrednictwem Partnerów. Dotychczas działające placówki osiągają na ogół rentowność przedsięwzięcia już po 6 miesiącach współpracy z Alior Bankiem.

 

Koszty uruchomienia placówki dla przyszłych Partnerów wynoszą maksymalnie 30 tysięcy złotych. Bank również angażuje znaczne środki w przygotowanie każdej placówki do działalności, m.in. gwarantuje zakup i montaż reklam oraz wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, sprzętu i platformy IT, bliską współpracę z oddziałami własnymi Alior Banku, szkolenia dla Partnerów i pracowników oraz pomoc specjalnego zespołu analityków do obsługi wniosków kredytowych składanych w sieci Alior Partner.

 

Bank wspiera działalność partnerów kampaniami marketingowymi obejmującymi na równych zasadach oddziały własne i placówki partnerskie, a także dostarcza materiały reklamowe oraz pakiety promocyjne.
W miastach poniżej 30 tys. mieszkańców Partnerzy mogą liczyć na wyłączność współpracy
z Alior Bankiem.

 

Placówki partnerskie Alior Banku obsługują klientów indywidualnych w zakresie obrotu gotówkowego, zakładania kont osobistych i lokat; oferują produkty kredytowe: pożyczkę gotówkową, limit odnawialny oraz limit w rachunku karty kredytowej. 

Źródło: Alior Bank