Rozstrzygnięcie urodzinowego konkursu Alior Banku

W ciągu zaledwie miesiąca ponad 5 500 klientów Alior Banku przesłało wiele cennych sugestii i pomysłów, dotyczących możliwości ulepszenia oferty i usprawnienia obsługi. Jury konkursu wyłoniło pięciu laureatów, których pomysły uznano za najbardziej oryginalne. Każdy z nich otrzymał w nagrodę 40-calowy telewizor LED TV firmy Samsung.

Zadanie konkursowe polegało na wskazaniu, co Alior Bank mógłby zmienić, bądź jakie wprowadzić jeszcze udogodnienia, aby produkty i usługi banku w jak największym stopniu spełniały oczekiwania Klientów. Wszystkie zgłoszone pomysły są obecnie szczegółowo analizowane, a najciekawsze z nich bank będzie sukcesywnie realizował. Nagrody w konkursie otrzymali: Andrzej z Warszawy, Marcin z Poznania, Marek z Rawicza, Aleksander ze Świętochłowic oraz Maciej z Chojnic.

Dwa najczęściej zgłaszane przez uczestników pomysły, są aktualnie wdrażane:

Klienci docenili również dotychczasowe usługi oferowane przez Alior Bank. Za szczególnie przydatne uznali:

Oprócz nagród, Alior Bank przygotował specjalną ofertę dla swoich klientów, którzy zdecydowali się wziąć udział w konkursie. Każdy z uczestników mógł wybrać jeden z trzech produktów, z którego chciałby skorzystać na preferencyjnych warunkach.

„Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Wielu klientów zgłosiło nawet po kilkanaście pomysłów. Ilość i jakość tych sugestii to kolejny dowód zaangażowania społeczności skupionej wokół Alior Banku. Dzięki temu wiemy, jakie zmiany w naszej ofercie i sposobie obsługi pozwolą w największym stopniu odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania klientów, a na tym zależy nam najbardziej ” – powiedział Łukasz Penszko, menedżer ds. Promocji w Alior Banku. 

Urodzinowy konkurs internetowy to kolejny etap angażowania klientów Alior Banku w tworzenie jego oferty. Proces ten zapoczątkował konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!”, zorganizowany jeszcze przed uruchomieniem banku. Wskazówki oraz sugestie ponad 80 tys. uczestników internetowej akcji zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty banku i modelu obsługi klienta. 

Źródło: Alior Bank