W ciągu zaledwie miesiąca ponad 5 500 klientów Alior Banku przesłało wiele cennych sugestii i pomysłów, dotyczących możliwości ulepszenia oferty i usprawnienia obsługi. Jury konkursu wyłoniło pięciu laureatów, których pomysły uznano za najbardziej oryginalne. Każdy z nich otrzymał w nagrodę 40-calowy telewizor LED TV firmy Samsung.
Zadanie konkursowe polegało na wskazaniu, co Alior Bank mógłby zmienić, bądź jakie wprowadzić jeszcze udogodnienia, aby produkty i usługi banku w jak największym stopniu spełniały oczekiwania Klientów. Wszystkie zgłoszone pomysły są obecnie szczegółowo analizowane, a najciekawsze z nich bank będzie sukcesywnie realizował. Nagrody w konkursie otrzymali: Andrzej z Warszawy, Marcin z Poznania, Marek z Rawicza, Aleksander ze Świętochłowic oraz Maciej z Chojnic.
Dwa najczęściej zgłaszane przez uczestników pomysły, są aktualnie wdrażane:
- Szybkie płatności internetowe, tzw. Pay-by-Link (usługa powinna być dostępna w ofercie banku już pod koniec lutego br.);
- Doładowania kont telefonów komórkowych pre-paid bezpośrednio z Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku (planowane uruchomienie usługi to trzeci kwartał 2010 roku ).
Klienci docenili również dotychczasowe usługi oferowane przez Alior Bank. Za szczególnie przydatne uznali:
- System Bankowości Mobilnej, pozwalający m.in. na sprawdzenie salda na koncie, dokonanie przelewu zaufanego czyzałożenie lokaty z telefonu komórkowego lub palmtopa. Planowany jest dalszy rozwój tego systemu i uruchamianie nowych funkcjonalności, jak np. możliwość autoryzacji operacji kodem SMS.
- Powiadomienia SMS i e-mail o saldzie (wysyłane automatycznie codziennie o godz. 19:00) oraz o operacjach na koncie (wysyłane automatycznie po wykonaniu operacji) – w lutym br. planujemy udostępnić również powiadomienia SMS i e-mail, dotyczące kart płatniczych (informacja o zadłużeniu, autoryzacja transakcji).
- Karta debetowa łącząca w sobie technologię zbliżeniową oraz możliwość dokonywania płatności w Internecie – Karta MasterCard Debit z technologią PayPass.
- Kredyt mieszkaniowy w ramach rządowego programu „Rodzina na swoim”.
Oprócz nagród, Alior Bank przygotował specjalną ofertę dla swoich klientów, którzy zdecydowali się wziąć udział w konkursie. Każdy z uczestników mógł wybrać jeden z trzech produktów, z którego chciałby skorzystać na preferencyjnych warunkach.
„Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Wielu klientów zgłosiło nawet po kilkanaście pomysłów. Ilość i jakość tych sugestii to kolejny dowód zaangażowania społeczności skupionej wokół Alior Banku. Dzięki temu wiemy, jakie zmiany w naszej ofercie i sposobie obsługi pozwolą w największym stopniu odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania klientów, a na tym zależy nam najbardziej ” – powiedział Łukasz Penszko, menedżer ds. Promocji w Alior Banku.
Urodzinowy konkurs internetowy to kolejny etap angażowania klientów Alior Banku w tworzenie jego oferty. Proces ten zapoczątkował konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!”, zorganizowany jeszcze przed uruchomieniem banku. Wskazówki oraz sugestie ponad 80 tys. uczestników internetowej akcji zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty banku i modelu obsługi klienta.
Źródło: Alior Bank