Rusza kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku

Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje „drobną ratę 22 zł za każdy 1000 zł pożyczki” oraz „0 zł prowizji dla wszystkich w lipcu”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w Internecie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

Alior Bank przygotował na lipiec kolejną odsłonę multimedialnej kampanii Pożyczki Gotówkowej, W niedzielę (3 lipca) rozpocznie się kampania telewizyjna, która potrwa do 21 lipca br. Znany już spot reklamowy zatytułowany „Miniaturator rat” zostanie uzupełniony o informację ofercie specjalnej, w ramach której w lipcu pożyczki w Alior Banku udzielane są bez prowizji. Reklama będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Spot można obejrzeć na kanale Alior Banku w serwisie YouTube

Kampania w internecie obejmować będzie emisję bannerów na największych polskich portalach i w sieciach reklamowych oraz w porównywarkach ofert bankowych, a także masowe e-mailingi oraz działania SEM. Wszystkie reklamy w ramach kampanii on-line będą prowadzić do dedykowanej strony internetowej. Oprócz informacji o ofercie można tam również znaleźć kalkulator rat, umożliwiający sprawdzenie minimalnej raty dla wybranej kwoty i okresu spłaty. 

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaś zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus, a stronę www i reklamy internetowe przygotowała Agencja Sympatico.

Źródło: Alior Bank