Rusza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR WARTA S.A.

Przekaz reklamowy został oparty o benefity, które może uzyskać klient korzystając z nowych wariantów WARTA MOTO-ASSISTENCE – S2 i S3 czyli naprawę pojazdu na miejscu awarii oraz samochód zastępczy w ciągu 24 godzin. Wskazujemy również na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet do 75% ceny podstawowej.

Klienci, którzy ubezpieczą swój samochód w trakcie trwania kampanii, mogą wziąć udział w konkursie. Nagrodami są m.in. samochody Fiat Panda, vouchery na paliwo oraz bilety na koncert zespołu Genesis, który sponsorują wspólnie WARTA i Kredyt Bank.

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7, która od początku 2006 roku obsługuje należące do Grupy KBC – WARTĘ i Kredyt Bank. Nadal jest wykorzystywana linia kreacyjna, oparta na odręcznych adnotacjach i podkreśleniach, symbolizujących dopiski klientów.

Cztery filmy reklamowe wykorzystywane w kampanii reżyserował Martin Aamund. Producentem jest TANGO Production.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Głównym medium kampanii jest telewizja. Spoty reklamowe są emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, TVN Style, TVN24, TV4, TVP3, Polsat, Discovery, Animal Planet, Tele5. Reklamy prasowe zaplanowano w Gazecie Wyborczej, Dzienniku, dziennikach regionalnych, Metrze, tygodniku Polityka, prasie tematycznej – Moto Biznes, Giełda Samochodowa, Auto Świat oraz w internecie. Reklama radiowa emitowana jest w RMF/FM, RMF Classic, TOK FM, PR1. W lutym pojawi się również reklama w mediach ambientalnych – na stacjach benzynowych Shell.

Kampanii w mediach towarzyszyć będą również inne działania marketingowe, zachęcające potencjalnych klientów do skorzystania z promocyjnej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych WARTY (np. direct mailing).