Rusza nowa kampania reklamowa kredytów mieszkaniowych Nordea Banku

Nordea Bank Polska udzielił kredytów mieszkaniowych w 2008 roku na 6,6 mld zł. Nadal udziela je zarówno w złotówkach i walutach: frankach szwajcarskich, euro i walutach skandynawskich.

Polacy nadal są zainteresowani zaciąganiem kredytów mieszkaniowych w walucie – twierdzi Nordea Bank Polska. Bank co roku notuje wysokie przyrosty wartości kredytów hipotecznych, w 2008 r. saldo kredytów hipotecznych wynosiło 6,6 mld złotych. Plusem oferty Nordea jest m.in. niski spread – jeden z najniższych na rynku – wynoszący 3,13%.

– W tym roku kredyty hipoteczne są nadal dla nas produktem kluczowym. Chcemy przekonać do nas klienta atrakcyjną ofertą, dobrymi relacjami i kulturą korporacyjną opartą na profesjonalizmie, otwartości i życzliwości – mówi Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska.

Od marca bank intensywnie promuje swój kredyt Nordea Habitat. Właśnie ruszył z kolejną kampanią multimedialną pod hasłem Po drodze do Twojego domu. Wiosenne działania mają na celu pozyskanie nowych klientów, ale także budowanie pozytywnego wizerunku banku – nowoczesnej i przyjaznej instytucji o stabilnej pozycji rynkowej.

Ofertę Nordea wyróżniają przede wszystkim proste procedury, możliwość wielokrotnej zmiany waluty, brak prowizji przy przewalutowaniu na złotówki, możliwość wyboru dnia miesiąca, w którym będzie spłacana rata kredytu. Raz w roku bezpłatnie klient może ponadto zawiesić spłatę jednej raty.

Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu i chcieliby uzyskać niższą niż u konkurencji ratę kredytu. Są to ludzie wyedukowani, ale jednocześnie otwarci do podjęcia dyskusji z doradcą na temat dopasowania oferty do swoich warunków i możliwości finansowych.
Źródło: Nordea Bank Polska