Rusza ogólnopolska loteria promującą płatności Visa

Na zwycięzców loterii czeka 5 samochodów Toyota Corolla TS Kombi oraz ponad 52 tys. dodatkowych nagród. Płatność Visa dokonana kartą zarejestrowaną wcześniej na oficjalnej stronie internetowej to jeden los w loterii. Natomiast płatności dokonywane w sklepach sieci Żabka oraz na AliExpress liczą się podwójnie.

fot. Visa

Rusza loteria, popularyzująca płatności Visa za zakupy online oraz dokonywane w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych. Wystarczy jednorazowa rejestracja karty Visa na stronie internetowej, by płatność Visa za zakupy i usługi stała się losem na loterii, w której uczestnicy mają szansę zdobyć ponad 52 tysiące nagród, w tym samochody marki Toyota Corolla TS Kombi. Loteria swoim zasięgiem obejmie całą Polskę i potrwa do końca czerwca 2020 r.

Mechanizm loterii jest prosty i został przygotowany w ten sposób, aby można było w niej wziąć udział szybko i wygodnie z dowolnego miejsca. Wystarczy bowiem zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po zakończeniu rejestracji karty, płatność Visa automatycznie stanie się losem w loterii. Ponadto, każda transakcja dokonana u partnerów loterii, AliExpress, jednej z wiodących globalnych platform e-commerce oraz w sklepach Żabka, największej sieci sklepów typu convenience w Polsce, będzie się liczyła jako podwójny los.

Główną nagrodą w loterii jest 5 samochodów Toyota Corolla TS Kombi. Na uczestników czeka również pula 52 tysięcy dodatkowych nagród w postaci 17,5 tysiąca kodów rabatowych o wartości 5 USD do wykorzystania na portalu AliExpress oraz 35 tysięcy e-voucherów na odbiór przekąsek Haps w dowolnym sklepie sieci Żabka. Losowania nagród będą odbywać się w cotygodniowym rytmie. Loteria Visa trwa od 27 maja do 30 czerwca 2020 roku.

Organizacją i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One. Kreację kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania mediowa promująca loterię będzie realizowana w kilku kanałach mediowych (TV, digital, social media, DOOH, media partnerów), a jej planowany zasięg ma objąć ponad 27 milionów Polaków. Spot promujący kampanię można obejrzeć tutaj.

Źródło: Visa