W ramach promocji klienci PKO Banku Polskiego mogą uzyskać kredyt hipoteczny w PLN z marżą na poziomie 1,1 proc. w pierwszym roku spłaty oraz bez prowizji za udzielenie.
Z oferty skorzystać mogą klienci, którzy spełnią równocześnie następujące warunki:
- posiadają lub założą dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku
- posiadają lub zdecydują się na kartę kredytową w Banku lub skorzystają z Programu Oszczędnościowego Niższa Rata albo ubezpieczenia na życie, które w ofercie dostępne będzie od października br.
- skorzystają z ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres 4 lat oferowanego przez Bank.
Promocja dotyczy kredytu mieszkaniowego Własny Kąt w PLN. Umożliwia on sfinansowanie do 100% wartości nieruchomości, a maksymalny okres kredytowania sięga nawet 40 lat. Każdego roku klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych”, tj. jednego miesiąca bez konieczności spłacania raty. Karencja w spłacie kapitału może wynieść nawet do 36 miesięcy. Dodatkowo dzięki dostępowi do elektronicznej Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzają stan prawny nieruchomości, zatem klienci w większości przypadków zwolnieni są z obowiązkowej wizyty w sądzie.
Klienci, którzy do końca września zdecydują się na kartę kredytową PKO Banku Polskiego: Błękitną, Srebrną lub Złotą nie poniosą opłaty rocznej za jej użytkowanie. Dodatkowo do kart Srebrnych i Złotych otrzymają bonus promocyjny na rachunek karty odpowiednio 30 zł i 50 zł, pod warunkiem dokonania jednej operacji w określonym terminie.
Kredyty hipoteczne oferowane przez PKO Bank Polski należą do najpopularniejszych na rynku. Od dłuższego czasu Bank pozostaje liderem sprzedaży złotowych kredytów mieszkaniowych – w II kwartale tego roku udział Banku w nowej sprzedaży tych kredytów sięgał blisko 25 proc.
Promocji towarzyszyć będzie kampania reklamowa z hasłem „Dla wszystkich, którzy dorośli do własnego mieszkania”. Wystartuje 3 października i prowadzona będzie z wykorzystaniem m.in: telewizji i nowymi spotami reklamowymi z kolejnym wcieleniem Szymona Majewskiego jako opiekunki klienta kredytu hipotecznego, emitowane w głównych stacjach oraz w kanałach tematycznych, Internetu – wiodących portali internetowych oraz serwisów nieruchomościowych oraz materiałów BTL w placówkach.
Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w Internecie odpowiada Value Media i Cube Group.
Więcej informacji o promocjach znaleźć można na stronie www.pkobp.pl
Źródło: PKO Bank Polski