Ruszyła kampania kredytu hipotecznego „Własny Kąt” PKO Banku Polskiego

W PKO Banku Polskim do 15 grudnia 2009 r. trwa kampania promocyjna kredytu hipotecznego WŁASNY KĄT. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce”

Reklama TV, nawiązuje w humorystyczny sposób, do powszechnych potrzeb młodych aby znaleźć się na swoim, mieć swój „własny kąt”.

W kampanii podkreślane są szczególne atuty oferty PKO Banku Polskiego:

Kampania ma charakter multimedialny i wykorzystuje takie kanały komunikacji, jak::

W promocji wykorzystywane są także plakaty i ulotki w oddziałach banku.

Kampania „Na 100% najpopularniejszy kredyt w Polsce” przygotowana została przez następujące agencje:
Scholz&Friends (kampania TV),
ALINEA (prasa i BTL),
ZenithOptimedia Group (zakup mediów),
HYPERmedia (Internet).

Źródło: PKO Bank Polski