Kampania pod hasłem „INFOSCREEN – Inspiracja on line” realizowana jest w branżowych portalach internetowych (Mediarun.pl, Wirtualemendia.pl, Brief.pl, Press.pl, Media&Marketing Polska, Mediafm.net, Infor.pl), prasie marketingowej (Media&Marketing Polska, Brief, Press) oraz na 300 billboardach w Warszawie. Promocja Infoscreenów potrwa do 15 czerwca.
„Celem kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu do Polski nowego medium z segmentu Super Premium. INFOSCREENy to innowacyjne nośniki, łączące funkcję tradycyjnego outdooru, telewizji i internetu. Umożliwiają one dotarcie z reklamą do ponad 400 tysięcy pasażerów metra dziennie” – mówi Magdalena Młudzik-Kędzia, Head of PR Ströer Out-of-Home Media.
Pierwsze INFOSCREENy zamontowano na stacji Ratusz-Arsenał. W pierwszym etapie inwestycji, który zakończy się w czerwcu, Ströer Out-of-Home umieści 23 INFOSCREENy na 6 głównych stacjach metra. Do końca maja będą odbywały się emisje testowe. W Niemczech firma ma 218 INFOSCREENów w 12 miastach na stacjach metra, dworcach kolejowych, lotniskach.
INFOSCREENy to nośniki z segmentu premium, na których pasażerowie Metra mogą oglądać program, którego jedną trzecią stanowią reklamy. Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat – nieruchoma reklama graficzna; animacja – reklama graficzna z animacją 2D oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund. Oprócz reklam na INFOSCREENach prezentowane będą wiadomości, prognoza pogody, informacje o wydarzeniach w mieście oraz plotki.
Z badań Metra Warszawskiego wynika, że w ubiegłym roku z metra skorzystało aż 120 mln osób! Były to najczęściej (70 procent) osoby w wieku 16-39 lat, a więc atrakcyjna grupa docelowa dla reklamodawców.