W kampanii promocyjnej komunikowane są następujące benefity:
– konkurencyjne oprocentowanie,
– brak opłat za podwyższenie kwoty kredytu,
– brak opłat za pierwsze przewalutowanie kredytu,
– kredyt z opcja bilansującą – możliwość zmniejszenia kosztów spłaty kredytu
– ubezpieczenie na wypadek hospitalizacji lub utraty pracy
– spłata kredytu zaciągniętego w innym banku
Warunki promocyjne kredytu mieszkaniowego Własny Kąt obowiązują do końca czerwca br.
PRODUKT
Kredyt hipoteczny WŁASNY KĄT to długoterminowy kredyt przeznaczony na finansowanie inwestycji, takich jak np. budowa domu, nabycie praw do lokalu budowlanego przez spółdzielnie mieszkaniową lub dewelopera, itp. oraz dla klientów, którzy potrzebują środków m.in. na sfinansowanie zakupu domu lub mieszkania na rynku wtórnym, wykupienie mieszkania, remont itp. Kredyt można również przeznaczyć na spłatę kredytu zaciągniętego w innym banku. Każdemu klientowi, który otrzyma kredyt mieszkaniowy w PKO BP, bank proponuje wydanie Karty Kredytowej WŁASNY KĄT. Jej posiadacze mają możliwość skorzystania z ciekawego programu rabatowego i innych przywilejów u naszych partnerów – m.in. hipermarketów budowlanych Leroy Merlin, salonów mebli FORTE i IKER, sieci sklepów RTV Euro AGD oraz wydawnictwa MURATOR.
MULTIMEDIALNA KAMPANIA PROMOCYJANA
W reklamie telewizyjnej wykorzystano melodię z piosenki „Mambo Italiano” (wykonywaną między innymi przez Rosemary Clooney). W rytmie wyśpiewywanych korzyści, jakie płyną z kredytu hipotecznego Własny Kąt (między innymi: dostępność i bezpieczeństwo) bohaterowie filmu okazują swoją radość w dość oryginalny sposób, wykonując wyjątkowo sprawnie różne skoki i salta w swoim kompletnie urządzonym mieszkaniu.
Nasilenie działań w mediach ogólnopolskich w okresie od 13 marca do 7 kwietnia br.
1. Kampania telewizyjna – 30’’ spot telewizyjny emitowany od 13 marca do 7 kwietnia br w następujących kanałach: TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVP3, Discovery Channel, Animal Planet, TVN24, Pakiet AT Media (Reality TV, Hallmark, National Geographic, Club, Planet, Romantica, Fasion TV, Canal+ Sport), TV Biznes.
2. Kampania prasowa – w formie pasków na stronach poświęconych nieruchomościom emitowana w następujących tytułach prasy ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt) i prasie regionalnej w formie paska na pierwszej stronie (Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Lubuska, Echo Dnia, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Głos Szczeciński, Gazeta Poznańska, Gazeta Współczesna, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Życie Warszawy).
3. Kampania w Internecie – reklama produktu na następujących witrynach: Wirtualna Polska, Onet, Interia, Gazeta, Expander, Money, Bankier, Puls Biznesu. Szczegółowy media plan w załączeniu.
4. Reklama radiowa w stacjach regionalnych.
5. Ulotki, plakaty i naklejki wieloformatowe w oddziałach banku.
6. Informacja na stronie internetowej Banku i Infolinii.
7. Promocja w punktach handlowych partnerów programu rabatowego za pomocą standów z ofertą zniżek i naklejek na wejściach do punktów.
AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAPMANIĘ
Kreacja ATL: PZL (Przybora Zaniewski Limited)
Kreacja BTL: EURO RSCG 4D
Dom mediowy: Optimum Media OMD