Ruszyła kampania reklamowa konta lokacyjnego Agro Eskalacja dla rolników

Do końca stycznia 2010 roku trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż konta lokacyjnego Agro Eskalacja. Pozwala ono na proste i korzystne lokowanie nadwyżek finansowych.

Wypłaty można realizować w dowolnym terminie, bez utraty odsetek. Oprocentowanie jest zmienne i zależy od wartości zgromadzonych środków. Rolnicy mają dostęp do swoich pieniędzy za pośrednictwem  Internetu (eBGŻ), telefonu (TeleBGŻ) oraz w oddziale banku.

Oprócz korzyści płynących z wysokooprocentowanych oszczędności, posiadacz konta ma szanse teraz wygrać Nissana Navara. 

– Do końca marca trwa promocja, podczas której właściciel rachunku ma szanse stać się posiadaczem samochodu terenowego, który sprawdza się w każdych warunkach. Wystarczy w okresie od 4 stycznia do 31 marca 2010 roku wpłacić kwotę w minimalnej wysokości 10 tys.zł. i utrzymać to saldo do końca marca 2010 roku – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.

Ogólnopolska kampania obejmuje reklamę internetową, telewizyjną, prasową oraz radiową w wyselekcjonowanych mediach.

Kreacją kampanii Agro Eskalacji zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. 
 
 

Źródło: Bank BGŻ