Do końca stycznia 2010 roku trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż konta lokacyjnego Agro Eskalacja. Pozwala ono na proste i korzystne lokowanie nadwyżek finansowych.
Wypłaty można realizować w dowolnym terminie, bez utraty odsetek. Oprocentowanie jest zmienne i zależy od wartości zgromadzonych środków. Rolnicy mają dostęp do swoich pieniędzy za pośrednictwem Internetu (eBGŻ), telefonu (TeleBGŻ) oraz w oddziale banku.
Oprócz korzyści płynących z wysokooprocentowanych oszczędności, posiadacz konta ma szanse teraz wygrać Nissana Navara.
– Do końca marca trwa promocja, podczas której właściciel rachunku ma szanse stać się posiadaczem samochodu terenowego, który sprawdza się w każdych warunkach. Wystarczy w okresie od 4 stycznia do 31 marca 2010 roku wpłacić kwotę w minimalnej wysokości 10 tys.zł. i utrzymać to saldo do końca marca 2010 roku – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.
Ogólnopolska kampania obejmuje reklamę internetową, telewizyjną, prasową oraz radiową w wyselekcjonowanych mediach.
Kreacją kampanii Agro Eskalacji zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.
Źródło: Bank BGŻ