Kampania świątecznej pożyczki gotówkowej Alior Banku promuje niską ratę „22 złote za każdy 1000 złotych pożyczki” oraz możliwość przesunięcia spłaty pierwszej raty na rok 2011.
Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie i masowym mailingiem bezadresowym.
Kampania telewizyjna potrwa do 19 grudnia. 30-sekundowe oraz 15-sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane w głównych stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych (m. in. Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Film, Puls, Filmbox, TVN24, TVN Style, TVN Turbo i innych). Spot świątecznej pożyczki gotówkowej jest dostępny na kanale YouTube, znajdującym się pod adresem – http://pl.youtube.com/aliortv
W Internecie prowadzone będą dwie równoległe kampanie, które potrwają do 21 grudnia. Pierwsza promować będzie niską ratę i możliwość przesunięcia spłaty raty na przyszły rok, natomiast druga – kredyt konsolidacyjny. Reklamy pojawią się na największych portalach (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl) oraz w sieciach reklamowych skupiających mniejsze serwisy internetowe. Ponadto zostaną wysłane masowe e-mailingi reklamowe, a także prowadzone będą działania reklamowe
w wyszukiwarce Google.
W ramach kampanii zaplanowano taktyczne emisje reklam pożyczki w prasie, które ukazywać się będą w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich od poniedziałku.
Informacje o pożyczce znajdą się także w 2 mln sztuk mailingu bezadresowego. Dodatkowo witryny oddziałów Alior Banku zostaną oznakowane materiałami promocyjnymi a informacje
o ofercie pojawią się na ekranach LCD w oddziałach oraz na ekranach bankomatów.
Źródło: Alior Bank