Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku

Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje „drobną ratę 22 zł za każdy 1000 zł pożyczki” oraz ofertę specjalną dla emerytów i pracowników sfery budżetowej.

Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

Wystartowała wiodąca w pierwszym półroczu multimedialna kampania Pożyczki Gotówkowej Alior Banku, która potrwa do końca czerwca br. W niedzielę (27 marca) rozpoczęła się kampania telewizyjna. 15 oraz 30-sekundowe spoty reklamowe pt. „Miniaturator” będą emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7 i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych (m.in. Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Film, Superstacja, Puls, AXN, Tele5, Comedy Central, TVN24, TVN Turbo).

Wszystkie reklamy, w ramach kampanii on-line, prowadzą do dedykowanej strony internetowej, dostępnej pod adresem http://pozyczka.aliorbank.pl. Oprócz informacji o ofercie można tam również znaleźć kalkulator rat, umożliwiający sprawdzenie minimalnej raty dla wybranej kwoty i okresu spłaty. Reklamy będę emitowane m.in. na największych polskich portalach (np. Onet, WP, Interia, o2, Gazeta.pl) i w sieciach reklamowych, a także w kontekstowo dobranych serwisach tematycznych.

W ramach kampanii zaplanowano taktyczne emisje reklam pożyczki w prasie, które będą się ukazywać w najpopularniejszych dziennikach, tygodnikach ogólnopolskich oraz magazynach branżowych.

Informacje o pożyczce znajdą się także w ponad 2 mln sztuk mailingu bezadresowego. Dodatkowo witryny oddziałów oraz placówek partnerskich Alior Banku oznakowano materiałami promocyjnymi, a informacje o ofercie pojawiły się na ekranach LCD w oddziałach oraz na ekranach bankomatów.

Ponadto w ramach akcji „Rozlicz PIT z Alior Bankiem za darmo” przygotowana została promocyjna oferta pożyczki gotówkowej na opłacenie rocznego podatku dochodowego. Osoby, które zdecydują się z niej skorzystać nie zapłacą prowizji od udzielonej pożyczki.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaś zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Za oklejenie witryn oddziałów odpowiada firma Light.

Źródło: Alior Bank