Wystartowała kolejna kampania reklamowa promująca opłacanie rachunków bez prowizji w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
Możliwość opłacania rachunków za gaz, prąd, czynsz, telefon, telewizję bez prowizji w placówkach Alior Banku jest dostępna od lipca 2011 roku. Z oferty skorzystało już ponad 200 tysięcy osób. Usługa wspierana jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Rachunki bez opłat”, wykorzystującą telewizję, Internet, ogólnopolską prasę oraz działania BTL.
W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot zatytułowany „Blok”. Jego emisja zaplanowana jest w ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN7 i TV4, a także w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych (m.in. TVN24, Puls, Polsat 2, Polsat News, Superstacja, TVN Turbo, Polsat Sport, Polsat Film, TV Polonia, TVP Seriale, TVP Sport, Polonia 1). Nowy spot TV, który emitowany będzie do połowy marca br. można obejrzeć na kanale YouTube pod adresem http://www.youtube.com/aliortv
Reklamy promujące ofertę ukażą się na najczęściej odwiedzanych stronach Telegazety (m. in. działy Auto Giełda i Pogoda). W ciągu miesiąca informacje o usłudze trafią do 1,25 mln widzów.
Zaplanowane są także emisje reklam w bezpłatnych gazetkach wydawanych przez sieci dyskontów Kaufland i Biedronka oraz w tygodniku Kropka TV i w popularnych magazynach z krzyżówkami.
Do potencjalnych klientów trafi także ponad 2 mln sztuk mailingu bezadresowego. Dodatkowo, w oddziałach i placówkach partnerskich Banku wyeksponowano materiały POS, a ich witryny oznakowano naklejkami promocyjnymi.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Oddziały banku oznakowane zostały przez firmę Light.
Źródło: Alior Bank