Ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa Alior Banku

W nowej kampanii reklamowej Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług, potwierdzony zwycięstwem w 3 kategoriach prestiżowego rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. Wiodącym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie.  

Intensywna kampania telewizyjna potrwa od 17 października do końca listopada 2010 roku. Spoty reklamowe będą wyemitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TV4, oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych. W pierwszym etapie kampanii wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot nawiązujący do zwycięstwa Alior Banku w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W reklamie podkreślone będą też benefity konta osobistego w Alior Banku, w tym bezpłatne wydanie karty Debit MasterCard z technologią PayPass. Od 23 października 2010 roku rozpocznie się emisja kolejnego spotu produktowego, dedykowanego bezpłatnemu pakietowi usług concierge „Osobisty Asystent”. Spot jest dostępny na kanale Alior Banku na portalu YouTube (http://pl.youtube.com/aliortv) oraz na stronie Alior Banku na portalu społecznościowym Facebooku (http://www.facebook.com/AliorBankSA).

Kampania w Internecie obejmie emisje reklam w największych portalach (m.in. Onet, Interia),
w sieciach reklamowych, skupiających wiele mniejszych serwisów, oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Masowe e-mailingi, promujące ofertę konta i informujące o zdobytych wyróżnieniach, zostaną wysłane do ponad 2 mln Internautów. Kampania w Internecie będzie wspierana działaniami promocyjno-sprzedażowymi w wyszukiwarce Google.

W listopadzie planowana jest masowa dystrybucja mailingu bezadresowego z informacją o kluczowych benefitach konta. Dodatkowo witryny oddziałów Alior Banku zostały oznakowane naklejkami promocyjnymi, a także oddziały otrzymały dedykowane materiały POS.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS.

Źródło: Alior Bank