Santander Bank Polska z certyfikatem Great Place to Work

Bank już drugi rok z rzędu otrzymał certyfikat Great Place To Work. W tegorocznej edycji 76 proc. badanych pracowników stwierdziło, że Santander Bank Polska jest świetnym miejscem do pracy.

Fot. Bartlomiej Kudowicz / FORUM

Great Place To Work® to światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy, doświadczeń pracowników i zachowań przywódczych, które przekładają się na wiodące na rynku przychody, retencję pracowników oraz zwiększoną innowacyjność. Certyfikat to potwierdzenie działań banku, który buduje strategię opartą na zaufaniu oraz kulturę organizacyjną wspierającą różnorodność.

­– Jesteśmy dumni, że drugi rok z rzędu otrzymaliśmy prestiżowy certyfikat Great Place To Work™. Najlepsze doświadczenia pracowników są dla nas priorytetem każdego dnia. Uzyskana certyfikacja jest głosem naszych pracowników, który mówi o kulturze naszego miejsca pracy – powiedziała Dorota Strojkowska, Członkini Zarządu Santander Bank Polska. – Ten sukces zawdzięczamy zespołowi oddanych pracowników naszego banku. Dziś świętujemy i dziękujemy im za wszystko, co robią, abyśmy mogli zasłużyć na to niesamowite wyróżnienie.

Pracownicy Santander Bank Polska mają elastyczne środowisko pracy, które kładzie nacisk na zapobieganie wykluczeniu. Ich praca jest oceniana nie tylko pod względem wyników, ale także metod jej wykonywania. W tym roku bank ponownie zorganizował Turniej Sportowy i Family Day dla pracowników. Dzięki takim inicjatywom pracownicy mogą się lepiej poznać i poczuć częścią większej społeczności. Warto podkreślić, że już ponad 10 banków z Grupy Santander w różnych krajach otrzymało certyfikat Great Place to Work®.

Kluczowym kryterium uzyskania certyfikatu jest pozytywny wynik w badaniu pracowników, czyli ankiecie Trust Index™. Minimalny próg wynosi 65 proc. Badanie to, oparte na metodologii Great Place To Work, ocenia doświadczenia pracowników w danej firmie. Dzięki temu certyfikat uzyskują wyłącznie organizacje, które według pracowników są wyjątkowym miejscem pracy.

– Certyfikat Great Place To Work to bardzo pożądane osiągnięcie, które wymaga konsekwentnego i celowego zaangażowania w ogólne doświadczenie pracowników – mówi Sarah Lewis-Kulin, wiceprezes ds. globalnego uznania w Great Place To Work. Podkreśla, że certyfikacja jest jedynym oficjalnym uznaniem zdobytym dzięki informacjom zwrotnym od pracowników w czasie rzeczywistym na temat kultury ich firmy.

Źródło: Santander Bank Polska