Santander Consumer Bank promuje się bez gadania

Emitowane w ostatnim czasie reklamy telewizyjne z udziałem Ireneusza Krosnego to element kampanii reklamowej Santander Consumer Banku.  Kampania pod hasłem „bez gadania”, zachęcająca do udziału w konkursie o tej samej nazwie, widoczna była w największych stacjach TV oraz w internecie od 7 września. Dziś rusza kolejna odsłona cyklu z udziałem najbardziej rozpoznawalnego mima w Polsce, a bank ujawnił, że to on jest autorem serii zabawnych reklam przedstawiających potrzeby klientów. Kampania ma na celu dotarcie do odbiorców z nowym przekazem pozycjonującym Santander Consumer Bank jako bank od kredytów.

Santander Consumer Bank posługuje się teraz logo z dodatkowym hasłem: „bank od kredytów”. Wskazuje ono wprost na specjalizację i kluczową kompetencję banku – finansowanie potrzeb konsumpcyjnych klientów za pomocą różnych produktów dostępnych w wielu kanałach sprzedaży. To klarowne pozycjonowanie ma za zadanie pomóc klientom rozpoznać bank i odróżnić go od szeroko rozumianej konkurencji. Aby odbiorcom łatwiej było zidentyfikować placówkę Santander Consumer Banku, w białych witrynach jego oddziałów pojawiła się dzisiaj postać mima i hasło “bank od kredytów”.

Bohaterem nowych spotów Santander Consumer Banku jest Ireneusz Krosny. – Niewiele jest w Polsce osób, które nie znają kreacji scenicznych Ireneusza Krosnego. To najbardziej rozpoznawalny mim, który komunikuje się ze swoją publicznością bez słów. Jego przekaz jest dla wszystkich jasny – widz rozumie Irka „bez gadania”. Naszym celem było pokazanie klientom, że dzięki doświadczeniu pracowników banku tak samo prosto i bez zbędnych formalności załatwią w Santander Consumer Banku swoje sprawy związane z kredytami – mówi Dariusz Józefiak, Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.

Kampania podkreśla, że w Santander Consumer Banku liczą się przede wszystkim potrzeby klienta. – Możemy śmiało powiedzieć, że dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w finansowaniu potrzeb konsumentów za pomocą kart kredytowych, kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych czy kredytów samochodowych rozumiemy naszych klientów bez zbędnych słów – mówi Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.

Kampania Santander Consumer Banku miała niecodzienny przebieg. Została podzielona na dwie fazy. W pierwszej emitowana była seria trzech dość zagadkowych spotów przedstawiających krótkie scenki odgrywane przez mima. Spoty promowały konkurs „Wygraj bez gadania” i nie ujawniały związku banku z kampanią. W konkursie widzowie mogli wyznaczyć mimowi zadanie w postaci kolejnej scenki do odegrania. Zgłoszenia przyjmowane były poprzez formularz na stronie: www.wygrajBEZgadania.pl. Co tydzień można było wygrać 1 000 zł. Dla autora najlepszego scenariusza przewidziano nagrodę 5 000 zł.

W drugiej fazie kampanii można zobaczyć trzy kolejne spoty nawiązujące do scenek granych przez mima w poprzedniej fazie. Spoty przedstawiają zmagania Polaków z codziennymi problemami, a ich główny bohater – Ireneusz Krosny inspiruje do skorzystania z oferty banku i zaspokajania swoich potrzeb czy zrealizowania planów.

Kampania emitowana jest od 7 września do końca października. Spoty banku z udziałem mima można obejrzeć m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych, w VOD oraz w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja OLDBOYS&FRESHMILK, a za realizację reżyser Maciej Szwabe i dom produkcyjny Film Republic. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku. Bank nie ujawnia budżetu kampanii.

Źródło: Santander Consumer Bank