„Śniadanie” – kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Raiffeisen Banku

„Śniadanie” to kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Raiffeisen Bank Polska S.A., prowadzonej pod hasłem „Bank Ludzi Przedsiębiorczych”. Głównymi twórcami i wielkimi gwiazdami kampanii są Jerzy i Maciej Stuhrowie, w zabawny i intrygujący sposób ukazujący w kolejnych filmach problemy, z jakimi stykali się niegdyś ludzie przedsiębiorczy oraz to, jak dzisiaj Raiffeisen Bank Polska S.A. ułatwia im życie poprzez nowatorską ofertę produktową oraz wyjątkowe podejście do klientów.

Zabawna, 45-sekundowa historia zwraca tym razem uwagę na aspekt doradczy działalności banku. Podobnie jak w przypadku poprzednich reklam Raiffeisen Bank Polska S.A. film wyreżyserował Jerzy Stuhr – tym razem jednak Mistrz pojawia się także na ekranie, wcielając się w rolę Ojca udzielającego inwestycyjnych rad . W roli Syna zaskoczonego ojcowskimi poradami – oczywiście Maciej Stuhr!

Podobnie jak w przypadku poprzednich filmów kampanii – „Rockefeller” oraz „Ślub” – za scenariusz „Śniadania” odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B, produkcję zrealizowało Studio ODEON, wystawna scenografia jest dziełem Moniki Sajko, zaś eleganckie kostiumy obu panów wyszły spod ręki Magdaleny Biedrzyckiej. Inny jest autor zdjęć – odpowiada za nie Bartek Prokopowicz, operator obrazu w filmach takich jak „Dług” Krzysztofa Krauzego oraz „Korowód” Jerzego Stuhra.