SOS PZMOT rozszerza zakres certyfikatu ISO

Dynamiczny rozwój oferty produktowej SOS PZMOT pociągnął za sobą poszerzenie zakresu Certyfikatu ISO posiadanego przez firmę od 2001 roku. Oprócz świadczenia usług assistance drogowego, dotychczas objętych normą ISO w SOS PZMOT, nowy Certyfikat Systemu Zarządzania dotyczy również niesienia klientom pomocy w ramach assistance domowego, medycznego i informacyjnego, organizacji usług concierge oraz pośrednictwa w procesie likwidacji szkód.

SOS PZMOT posiada Certyfikat Systemu Zarządzania od kwietnia 2001 roku. Dotychczas obejmował on usługi assistance drogowego, które jako pionier na polskim rynku firma świadczy od 1993 roku.

Aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom klientów, SOS PZMOT poszerzył paletę oferowanych produktów m.in. o niesienie pomocy w ramach assistance domowego, medycznego, prawnego i informacyjno-organizacyjnego. Wdrożono i rozwinięto ponadto specjalistyczne usługi proponowane towarzystwom ubezpieczeń, obejmujące m.in. likwidację szkód komunikacyjnych i  majątkowych.

W ślad za rozwojem oferty produktowej SOS PZMOT zadbał również o poszerzenie zakresu posiadanego Certyfkatu Systemu Zarządzania. Nowy certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2008 obejmuje usługi assistance drogowego, domowego, medycznego i informacyjnego, a także organizację usług concierge oraz pośrednictwo w procesie likwidacji szkód.

Jednolity System Zarządzania Jakością funkcjonujący w SOS PZMOT jest częścią Polityki Jakościowej, stanowiącej centralny element strategii rozwoju firmy, integrujący wszystkie jej funkcje wokół zasadniczego celu, jakim jest świadczenie usług o najwyższej jakości, zgodnych z oczekiwaniami ich beneficjentów. Założenia Polityki Jakościowej są komunikowane wszystkim pracownikom SOS PZMOT, którzy aktywnie uczestniczą w jej kształtowaniu i realizacji.

Źródło: SOS PZMOT