„Sprawdź, jaki jest najlepszy Bank w Polsce” – ruszyła kampania reklamowa Alior Banku

Wystartowała nowa kampania reklamowa, której główne przesłanie nawiązuje do bezprecedensowego zwycięstwa Alior Banku w prestiżowych rankingach „Newsweek’a” i „Forbes’a”. Spot telewizyjny łączy przekaz wizerunkowy z promocją 10-miesięcznej lokaty oprocentowanej na 5% w skali roku. 

Alior Bank to nie tylko wysoki standard obsługi, co potwierdzają wyniki niezależnych rankingów, lecz także nowoczesne oddziały, wyposażone w innowacyjne urządzenia, zastosowane po raz pierwszy w bankowości, takie jak m.in Ekran Klienta czy Ekran Dotykowy.  

Właśnie jedna z placówek Alior Banku jest miejscem akcji najnowszego spotu. Bankier w meloniku oprowadza widzów po oddziale, prezentując nowoczesne urządzenia, a także zaprasza obecnych i przyszłych klientów Alior Banku do skorzystania z 10-miesięcznej lokaty oprocentowanej na 5% w skali roku. Minimalna kwota lokaty wynosi 1 000 zł. Podobnie jak  w przypadku większości usług Alior Banku, iLokata może być założona przez Internet.  

Działania marketingowe są prowadzone w telewizji, Internecie oraz prasie. Nową reklamę telewizyjną można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych oraz na najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych. Spot można także obejrzeć na portalu YouTube pod adresem: http://pl.youtube.com/aliortv. W ramach kampanii internetowej przygotowany został dedykowany microsite zawierający podstawowe informacje o lokacie 5% i o zdobytych przez Alior Bank wyróżnieniach. Kampania w Internecie obejmie przede wszystkim zasięgową emisję bannerów na głównych portalach, masowy e-mailing oraz kontekstowo pozycjonowane „boxy reklamowe”. Od 24 września trwa też kampania wizerunkowa w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. Na potrzeby kampanii zostały oklejone witryny oddziałów oraz przygotowane dedykowane materiały POS, m.in. ulotki kampanijne, standy oraz plakaty. Kampania reklamowa potrwa do końca października 2009 roku.

Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Za kampanię w Internecie odpowiada Agencja Artegence.

Źródło: Alior Bank