Stołeczne Centrum Likwidacji Szkód PZU zmienia siedzibę

Obfite nocne opady śniegu mocno utrudniły warunki jazdy po warszawskich drogach. W razie stłuczki, niemożności uruchomienia pojazdu lub trudności w otwarciu auta warto wezwać PZU Pomoc. Szybkie i fachowe wsparcie na drodze i parkingu pozwoli każdemu kierowcy szybko wyjść z opresji.

Nie tylko  w przypadku stłuczki, ale w razie każdej nieprzewidzianej, trudnej sytuacji na drodze powinniśmy liczyć na pomoc swojego ubezpieczyciela. Autorski program PZU Pomoc oferujący wsparcie techniczne, medyczne, informacyjne i organizacyjne dla kierowców i pasażerów działa 24 godziny na dobę. Każdy, nawet nieubezpieczony w PZU kierowca, otrzymuje szybkie i fachowe wsparcie. Do dyspozycji klientów PZU Pomoc jest wygodne Centrum Alarmowe (0 801 102 102 – numer dostępny także z telefonów komórkowych) oraz flota pojazdów, które są gotowe do udzielenia pomocy na terenie całej Polski.

Sezon zimowy i trudne warunki na drogach często wiążą się ze zwiększoną liczbą zgłoszeń szkód komunikacyjnych. Teraz ich obsługa w PZU będzie jeszcze szybsza i łatwiejsza. Od 21 grudnia br. Centrum Likwidacji Szkód (CLS) PZU w Warszawie zmieni siedzibę. Szkody będzie można zgłaszać do placówki PZU, która mieści się w budynku centrum handlowego Panorama przy ul. Witosa 31. W nowej lokalizacji klienci zostaną objęci kompleksową obsługą od zgłoszenia szkody po wypłatę odszkodowania. Każdego dnia do Centrum Likwidacji Szkód w Warszawie trafia ok. 700 zgłoszeń szkód.

Co miesiąc nasi pracownicy rejestrują kilkanaście tysięcy szkód. Profesjonalna i sprawna obsługa takiej liczby zgłoszeń wymaga odpowiednich warunków lokalowych, a takie właśnie zapewnia nowa lokalizacja w Panoramie – mówi Dorota Szóstkiewicz, Dyrektor Centrum Likwidacji Szkód PZU w Warszawie.

Nowa siedziba to dogodna lokalizacja pod względem dojazdu i odległości od centrum miasta. Powierzchnia zajmowana przez PZU to ponad 3700 m2 na trzecim piętrze budynku. Dla klientów przeznaczono przestronną powierzchnię na parterze o powierzchni 378 m2. Sala obsługi klienta została również przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, dla których przewidziano podjazd, szerokie drzwi wejściowe i specjalnie zaprojektowane toalety. Klienci PZU mogą skorzystać ze znajdującego się w pobliżu budynku parkingu.

W związku z przeprowadzką zmianie ulegną również numery telefonów. Aktualne telefony do CLS PZU przy ul. Witosa 31 w Warszawie to: 0-22 308-32-44 i 0-22 308-33-32.

W dni powszednie CLS PZU przy ul. Witosa jest czynne w godzinach: 7:30-17:00, w sobotę – w godzinach 8.00-13:00.

Źródło: PZU