Wakacje to okres urlopów i relaksu, to także czas, gdy chętniej i częściej korzystamy z kart płatniczych lub kredytowych.
W przypadku zagubienia lub kradzieży karty w pierwszej kolejności należy powiadomić bank lub wydawcę karty. Najprostszą i najszybszą metodą, szczególnie w podróży, jest wykonanie telefonu do banku obsługującego naszą kartę płatniczą. Na odwrocie każdej z nich znajdują się numery bankowych infolinii, pod którymi możemy dokonać zastrzeżenia. Jednak jeśli nie zapisaliśmy ich wcześniej, np. w pamięci telefonu komórkowego, nie skorzystamy z tej informacji, a podróżując lub wypoczywając z dala od domu, możemy także nie znaleźć placówki naszego banku.
Bankier.pl zaproponował swoim użytkownikom nową funkcjonalność mobilnego portalu m.bankier.pl. Korzystając z telefonu komórkowego lub urządzenia takiego jak PDA czy MDA w wyszukiwarce wystarczy wpisać adres http://m.bankier.pl/, a następnie w zakładce Zgubiona/skradziona karta wybrać nazwę banku, by uzyskać bezpośrednie połączenie z telefonu komórkowego z Centrum Zastrzegania Kart w naszym banku lub też wyszukać odpowiednie numery infolinii wyznaczonych do obsługi utraconych kart. Witryna zawiera także numery Centrum Kart Kredytowych i operatorów kart – biur obsługi klienta MasterCard, Visy, DinersClub i American Express.
Do korzystania z usługi wystarczy jedynie znajomość nazwy banku, który obsługuje kartę. Wszelkie dane kontaktowe, w tym możliwość bezpośredniego połączenia celem realizacji procedury zastrzeżenia karty, uzyskamy w prosty i szybki sposób w serwisie mobilnym m.bankier.pl.
Z nowej funkcjonalności serwisu m.bankier.pl można skorzystać także przy pomocy tradycyjnej przeglądarki internetowej pod adresem http://www.bankier.pl/m