242 mln zł składki przypisanej brutto (241,75 mln zł) w ciągutrzechkwartałów br., w tymprawie82mln zł (81,78 mln zł) w III kwartale zebrała Liberty Ubezpieczenia. Oznaczato, że firma osiągnęław tym okresie6% wzrost składki w porównaniu do ubiegłego roku. Dobre wyniki to efekt wdrożonej przez ubezpieczyciela strategii, która zakłada dywersyfikację oferty orazrozwójkanałów dystrybucji.Na koniec września Liberty ubezpieczała ponad 510 tys. klientów1.
„W ostatnich miesiącach przygotowaliśmyi wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwaniaKlientów i Agentów, czego efekty widzimyw sprzedaży„ – podsumował Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia.„Pozytywne efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąganowychKlientów zainteresowanychnaszymi ubezpieczeniami„– dodaje Marcin Warszewski.
Liberty Ubezpieczenia zastąpiło na polskim rynku markę Liberty Direct. Proces wspiera kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. W ostatnich miesiącach firma zmieniła nie tylko wszystkie dokumenty operacyjne, materiały marketingowe, oznakowanie biur, ale również adres internetowy na www.lu.pl.
Od października br. Liberty Ubezpieczenia oferuje polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta obejmuje ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Produkt przewiduje również możliwość rozszerzenia ochrony o klauzule dodatkowe. Jego przewagą konkurencyjną jest dostosowanie zakresu ochrony do specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu każdy z Klientów firmy otrzymuje ubezpieczenie adekwatne do jego działalności. Liberty Ubezpieczenia przygotowało ofertę dedykowaną sektorom pogrupowanym wokół następujących tematów: biuro i informatyka; sklep i sprzedaż; edukacja; zdrowie, sport i uroda; wypoczynek i gastronomia; naprawy i usługi; budownictwo; produkcja; apteki.
/ Liberty Ubezpieczenia