15 lutego br. Kredyt Bank wprowadza nowe warunki udzielania kredytu mieszkaniowego Ekstralokum.
Zmiana dotyczy przede wszystkim: obniżenia marż dla kredytów w PLN oraz EUR oraz zmniejszenia prowizji za udzielenie kredytu – do 0% dla stałych klientów banku, 1% dla nowych klientów.
Warunki oferty zależą m.in. od wybranej waluty i kwoty kredytu, a także od wysokości wkładu własnego. Dla klientów, którzy wnioskują o kredyt w kwocie 300 tysięcy złotych, i skorzystają z typowego pakietu produktów dodatkowych (rachunek osobisty Ekstrakonto, karta kredytowa i ubezpieczenie na życie), bank oferuje marżę w wysokości:
– od 1,4% do 1,6% dla kredytów w PLN
– od 1,9% do 2,2% dla kredytów w EUR
W zależności od wysokości wkładu własnego – najniższa marża przy wkładzie własnym wynoszącym co najmniej 50%, najwyższa marża przy wkładzie własnym poniżej 20%.
W przypadku zakupu (lub posiadania) kolejnego produktu: ubezpieczenia od utraty pracy lub produktu inwestycyjnego, bank dodatkową obniży marżę o 10 p.p.
Stałym klientom, którzy do 30 kwietnia tego roku złożą wniosek o kredyt mieszkaniowy, bank udzieli go bez prowizji. Dla pozostałych klientów prowizję obniżono do 1% (min. 300 zł). Nowe stawki prowizji dotyczą kredytów w złotych i euro.
Bank uatrakcyjnił ofertę z uwagi na zbliżający się sezon wiosennego ożywienia na rynku budowlanym. Wielu naszych klientów planuje budowę domu systemem gospodarczym, przełom lutego i marzec to okres, kiedy rozpoczynają prace budowlane. Tradycyjnie też wielu klientów pojawia się w biurach sprzedaży deweloperów i pośredników nieruchomości, poszukując nowego mieszkania czy domu. Po zmianach oferta plasuje Kredyt Bank w czołówce najlepszych warunków cenowych na rynku.
– W Kredyt Banku klienci znajdą jednak nie tylko korzystne finansowanie swojej inwestycji – rozpoczną także współpracę z rzetelnym partnerem, który poprowadzi ich sprawnie przez proces udzielenia kredytu i zapewni „pieniądze na czas” – zgodnie z terminami określonymi w umowie ze zbywcą nieruchomości oraz wykonawcami prac na budowie – powiedziała Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Hipotecznej w Kredyt Banku.
Źródło: Kredyt Bank