TBWA na shortliście konkursu Golden Drum

Hasło ogłoszenia prasowego – dla starych wyjadaczy – sugeruje, że jest to produkt dla kotów starszych, które podobnie jak starsi ludzie wymagają specjalnego traktowania oraz jedzenia. Celem kampanii było poinformowanie o nowym, unikalnym pokarmie dla kotów powyżej 8 roku życia.

Ogłoszenia prasowe ukazywały się od czerwca do sierpnia 2004 roku w Tinie, Pani Domu, Przyjaciółce, Chwili dla Ciebie, Olivii, Poradniku Domowym, Wysokich Obcasach, Świecie Kobiety, Samym Zdrowiu, Moim Psie i Kocich Sprawach.

Kampania: „Whiskas Senior – ogon” – marka Whiskas, firma Masterfoods Polska

Autorzy:

Klient: Masterfoods Polska

Przedstawiciel klienta: Ksenia Biber, Whiskas Brand Manager

Agencja: TBWA\WARSZAWA

Przedstawiciel agencji: Jędrzej Andrzejewski

Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski

Art director: Robert Chudzik

Copywriter: Joanna Mazurek

Photographer / Illustrator: Jacek Piekarzewski

Studio Produkcyjne: TrzyCztery

Media: telewizja, prasa

Czas trwania: czerwiec – sierpień