Hasło ogłoszenia prasowego – dla starych wyjadaczy – sugeruje, że jest to produkt dla kotów starszych, które podobnie jak starsi ludzie wymagają specjalnego traktowania oraz jedzenia. Celem kampanii było poinformowanie o nowym, unikalnym pokarmie dla kotów powyżej 8 roku życia.
Ogłoszenia prasowe ukazywały się od czerwca do sierpnia 2004 roku w Tinie, Pani Domu, Przyjaciółce, Chwili dla Ciebie, Olivii, Poradniku Domowym, Wysokich Obcasach, Świecie Kobiety, Samym Zdrowiu, Moim Psie i Kocich Sprawach.
Kampania: „Whiskas Senior – ogon” – marka Whiskas, firma Masterfoods Polska
Autorzy:
Klient: Masterfoods Polska
Przedstawiciel klienta: Ksenia Biber, Whiskas Brand Manager
Agencja: TBWA\WARSZAWA
Przedstawiciel agencji: Jędrzej Andrzejewski
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski
Art director: Robert Chudzik
Copywriter: Joanna Mazurek
Photographer / Illustrator: Jacek Piekarzewski
Studio Produkcyjne: TrzyCztery
Media: telewizja, prasa
Czas trwania: czerwiec – sierpień