Telekomunikacja Polska będzie sprzedawać swoje usługi pod marką Orange

– Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach – powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.

Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6% przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa, zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia, została zweryfikowana przez audytora – PricewaterhouseCoopers – i określona jako godziwa.

Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.

Orange jest jedną z najbardziej innowacyjnych i rozpoznawalnych marek. Po raz pierwszy została wprowadzona na rynku brytyjskim w kwietniu 1994 roku, a w Polsce pojawiła się we wrześniu 2005 r. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na świecie, która pod koniec ubiegłego roku zapewniała usługi telekomunikacyjne dla ponad 100 milionów klientów na pięciu kontynentach.