„Teraz skup się na czymś przyjemnym”

TuiR Warta rozpoczęło nową wakacyjną kampanię reklamową. Będzie w niej zachęcało do ubezpieczeniowych produktów podróżnych i mieszkaniowych.

Z początkiem lipca TUiR WARTA rozpoczęła kampanię marketingową ubezpieczeń podróżnych WARTA TRAVEL oraz mieszkaniowych WARTA DOM KOMFORT i WARTA DOM.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Teraz skup się na czymś przyjemnym”. Akcja skierowana jest głównie do osób, które chcą beztrosko spędzić wakacje nie martwiąc się o bezpieczeństwo pozostawionego majątku.

W okresie kampanii, tj. 1 lipca – 30 września 2009 r. każdy, kto zakupi promowane produkty będzie mógł skorzystać ze specjalnie przygotowanych zniżek i promocji.

Osoby wybierające się w podróż, kupią polisę WARTA TRAVEL o ok. 10% taniej. Klienci, którzy wykupią lub przedłużą na kolejny rok ubezpieczenie mieszkaniowe, oprócz zniżek mogą otrzymać za symboliczną złotówkę Pakiet Torebka lub ubezpieczenie Bagaż Podróżny z sumą ubezpieczenia 1.000 zł.

Ponadto, każdy posiadacz polisy mieszkaniowej ze składką min. 100 zł otrzyma zniżkę na ubezpieczenia komunikacyjne: 10% na Autocasco i 5% na OC.

Działania reklamowe zaplanowano głównie w Internecie. Zostaną wykorzystane zarówno portale zasięgowe jak onet.pl i interia.pl jak również portale tematyczne – turystyczne oraz witryny wnętrzarskie. Kampania w mediach będzie realizowana przez 2 miesiące (lipiec – sierpień). Kreacje przygotowała agencja G7, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Więcej informacji na temat ubezpieczeń w Dziale Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl.

Źródło: Warta