The Wallboard podsumowuje pierwszy rok działalności

W październiku firma zrealizowała kampanię dla Continental Opony Polska wieszając największą siatkę reklamową w Polsce na budynku Politechniki Warszawskiej o powierzchni ca 3000m2 . Agencja pracowała także przy kampanii TVP , Maspex Wadowice, Opla i wiosennej kampanii Reserved i Reebok. Firma rozrosła się w ciągu kilku miesięcy a dzisiaj oferuje lokalizacje w największych miastach w Polsce. W 2006 roku powstało biuro regionalne we Wrocławiu pomagając w rozwoju firmy i koordynując działania marketingowe. Dzisiaj The Wallboard oferuje największe powierzchnie min.: w Warszawie, Łodzi i Wrocławiu ciągle powiększając ofertę.

Ciągle się rozwijamy i podglądamy najlepszych aby nie uczyć się na własnych błędach i nie wyważać otwartych drzwi
– mówi kierownictwo The Wallboard. Od września ubiegłego roku do dzisiaj firma wypracowała 2.5 mln złotych obrotu i chce w dalszym ciągu utrzymać taki poziom sprzedaży. The Wallboard oferuje ok. 9 tys. metrów kwadratowych łącznej powierzchni w tym największą 3000 m2 w Warszawie, którą Continental Opony Polska zwolni już w połowie lipca.